du finns kvar i drömmarna, men där blir du inte min. under din tunna hud, jag kan höra ditt hjärta slå

Mamma och Peter kom hem från Turkiet i fredags, jag var lycklig och lagade fläskfilé, potatisgratäng och med sås till som välkomna-hem-gest. Jag hyrde till och med film som vi tittade på.
På lördagen var vi hos momo&mofa och fikade, sedan handlade vi. Senare körde mamma mig till Kim, Låväh och hennes mot plockade upp oss och sedan Bekks innan vi begav oss ut mot skogen för överraskningsfest för Kenny hos Frida och Kenny. Bra kväll med alkohol och trevliga människor överallt.
Åkte hem till Kim igen framåt natten, åt lite pizza och sedan gick vi och la oss.
Vaknade av världens jävla åska strax innan 10 på söndagen. Hela lördagen spenderades i sängen med Family Guy typ.

Igår i skolan hände typ ingenting. Efteråt åkte jag hem till Julle, åt mat och tittade på TV och på kvällen blev det kebab och Mario Party as usual.
Idag försov jag mig som satan. Ätit god mat som vanligt här i Hok, och vi har precis fotat färdigt. Julle sminkade mig och sedan blev det en fotografering som sagt. Åh, ligga ute i blött gräs i duggregn och vind är nog inte det ljuvligaste jag gjort i mitt liv, ähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0