tack hej, fuck dig, jag har fått nog

Har upptäckt att det är otroligt mycket lättare att stå ut med människor om man tar tusen djupa andetag, en cigarett och upprepar "bara ett år kvar" flera miljader gånger i huvudet. Sååå mycket lättare. Önskar bara att det fungerade i alla jävla lägen.

Umgicks med Cornelia och Stephanie i skolan hela dagen. Vid lunch blev det Soya, extrem besvikelse, även om sushin var helt underbar där.
Efter det gick vi till Café Adelante och fikade med varsin kladdkaka och massa cigaretter. Gick tillbaka till skolan en snabbis och loggade ut från datorn och sedan åkte jag hem efter det.

Kniper igen käften, hoppas på en drömlös natt, en oerhört enkel skjut-mig-i-huvudet-här-och-nu-tackhej-morgondag, en smidig fredag och en helg som kan sneknulla sig själv i analen.
Fy fan vilket dåligt humör jag är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0