when all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed

Sov hos Kim i flera dagar i veckan, från tisdag eller fredag om jag inte minns fel. I torsdags var jag hemma en sväng och hämtade kläder innan jag åkte hem till Kim igen och vi begav oss upp mot stan för att se HV-Färjestad spela.
På fredagen nalkades utgång efter en stressande svenskalektion som blivit framskjuten utan vår vetskap och vi fick sluta så jag precis hann med bussen hem till Julle. Men utgången var bra, men avslutade dock med att Rågi hamnade i diket utanför ett hus mitt i Hok efter att vi blivit hämtade. Handbromssvängar is not my love.

Åkte hem medan Julle var på jobbet igår, och på kvällen kom Kim hit. Han åkte hem för en stund sedan, men vi var på kalas idag för mammas guddotter.
Just nu sitter jag och klurar på hur jag snabbast blir klar med historian till imorgon... Än så länge har jag ingen idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0