får jag kliva indirekt på delen om hur allt skulle kunna ändras?

Det har varit tyst ett tag...
Öh, har inte hänt mycket alls, projektarbetet är ute ur världen efter två nätter med alldeles för lite sömn som ska tas igen ikväll, satt upp ett mål att minst ett skolarbete ska bli gjort varje vecka, praktikplatsen är fixad och ska ringa imorgon och kolla lite tider osv.

Jag skulle vilja säga att "allting är helt okej", men det är det inte. Det var det, efter konstiga drömmar på tåget, provskrivande som gick åt skogen och sedan barnvaktande till Neoplutt där vi tittade på samma Pippi-film två gånger och ungen inte ville sova när jag ville att både han och jag skulle det. Sedan fick jag se en ny, jätteliten krabat!
Men, när Neo hade åkt hem sen och jag precis hade satt mig i soffan för att titta på Big Brother ringde det på dörren - balklänningen.
Skulle prova den för säkerhets skull, trots att den är sydd enligt mina mått. Men något måste ha hänt sedan den knappa månaden jag och mamma tog mina mått, för jag kunde inte dra igen dragkedjan.
Så, nu sitter jag och undrar hur fan jag ska göra... Satte mig i soffan och grät en skvätt innan jag somnade någon timme. Och sova ska jag fortsätta med nu. Har fått ont i huvudet och är helt tung i hela kroppen. Tackar ju inte nej till sömn dåva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0