it's hard to dance with a devil on your back, so shake him off

Kanonbra helg blev det.
Fredagen bjöd på Sex and the city, vin, kakor, cigaretter och mat på mitt rum med frugan. Vi gick och la oss tidigt och vaknade vid 9 på lördagen.
Åt frukost, bakade scones och gjorde några scones rosa och formade de som hjärtan. Hur fina som helst!
Framåt kvällen hoppade vi på tåget till Hok för att äta god mat och tittade på film med resten av Winbladarna.
Söndagen bjöd på ännu mer god mat, och vi gjorde även dumplings. Slängde i mig maten innan jag skulle gå till tåget.

Körde en första dag på praktiken idag hos min gamle musiklärare. 7:or hela dagen, kaos i huvudet. Har försökt få kläm på några namn här hemma sen med hjälp av Oskar, det blev bara ännu mer kaos.
Men att se folk som är fem år yngre än en själv, det får en att undra lite "var jag verkligen sådär liten?!". Öh, jag hoppas att jag inte var det.
Imorgon blir det bildlektioner all day long verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0