jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde

Helgen blev inte riktigt som planerad, men den blev jävligt bra ändå!
I fredags började vi dricka vin i vardagsrummet med Anna innan vi helt impulsivt skaffade skjuts till stan och drog till Sliver. Jisses, kändes som halva Sverige var där. Det var i alla fall galet, Anna lyckades lura mig efter att vi lyckats få varsin drink av någon random, trodde Julle ringde på riktigt och sa att hon spydde, haha! Hamnade på rygg mitt på dansgolvet någon gång också?
Anna och Julle tog i alla fall hem priset för hela kvällen efter att vi varit på Subway medan vi väntade på Thomas; Anna gick rakt in i en hög med kullerstenar och stod där på alla fyra medan jag knappt kunde stå upp av skratt. Några hundra meter efter det ramlade Julle på rygg, nästan rätt in i Harry's uteservering, höll upp sin macka och skrek "min macka klarade sig i alla fall!".

Igår blev det lunch hos Julles mamma. Jag stekte prinskorvar och köttbullar och fick även min bästa klyftpotatis snodd från min tallrik. Sedan blev det en kopp kaffe innan jag och Tizzy bäddade ner oss i hennes säng framför Harry Potter och somnade.
Åkte till Vaggeryd och letade efter nudlar med PappaJan också. Ica var stängt så det blev Konsum (eller är det Coop därvid?) och sprang runt och letade efter nudlar. Hittade dem till slut och åkte hem till Hok och lagade nudlar till mig och min kvinna som låg i sängen och var ynklig i sin bakfylla. Spenderade resten av dagen/kvällen i sängen med massor av Community och sömn.

Idag tittade vi på film osv, sedan blev det 1,5 kilo oxfilé, klyftpotatis, sparris och rödvinsreduktion. Mhm, trodde jag skulle svimma lite när jag åt. Och av någon konstig anledning är jag fortfarande mätt?
Åkte i alla fall hem ungefär helt rätt tid kände jag när jag kom hem, ont i huvudet, seg och känner mig lite smått febrig... Ska ta några Ipren och krypa ner i sängen och hoppas att det går över.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

HAHA din mamma? Underbart. Hoppas hon vaknade innan jag hade gift mig. ;-)

2012-04-11 @ 11:40:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0