this time baby, I'll be bulletproof

Rätt knäpp vecka. Vet inte riktigt varför, det är fortfarande kaos i huvudet med de få namn jag lyckats hitta. Försöker dock alltid döpa om någon till Eskil i mitt huvud av någon anledning? Lär aldrig nämna människan vid namn till honom med risk för att säga fel...

Helgen blir galet lugn. Ikväll har jag och Oskar suttit i källaren och spelat. Spelade Fear för första gången sedan i somras, dock 3:an den här gången. Gaaaaaalet läskigt! Både jag och Oskar skrek, jag slängde av mig hörlurarna, tog cigaretterna och gick ut och rökte med Oskar som sällskap. Fortsatte dock spela sen, bara tills det sparades så jag kunde stänga av.
Imorgon blir det en jävla massa Marvel-filmer med massa onyttigheter. Kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0