we're lying, we're cheating. we're only repeating.

Har försovit mig varannan dag denna veckan, och drömt konstiga drömmar. Bland annat om Peace & Love. Festivalen startade aldrig så jag och alla andra i drömmen söp satan hos okända människor, tappade bort varandra och höll på. Winnerbäck ställde in sin spelning, men spelade några låtar på en grusplan mitt inne i Borlänge. It was crazy.

Träffade Tess igår för andra gången denna veckan. Skulle handla på Coop, skippade det, åkte och åt pizza istället och sedan började min lektion.
I måndags när vi träffades körde vi en roadtrip upp till Gränna genom Kaxholmen alla andra tattarställen i krokarna. Hamnade till slut i Östergötlands län, hittade E4:an och vände tillbaka mot stan.

Idag försov jag mig igen, skulle fundera på om det var värt att åka in för en halv lektion, och innan jag fattade vad som hände vaknade jag och klockan var strax innan 11.
Tittade på Big Brother, somnade, vaknade vid 13 och då var det nog. Momo&mofa var på besök en liten stund, och sedan har jag suttit och pluggat lite.
Lockade nyss hit frugan min med vin. Så medan jag inväntar hennes sällskap ska jag göra min yoga.

Och jag saknar ju att lyssna på Spotify i mobilen emellanåt, och jag var bergsäker på att jag bara hade ett års garanti på min Xperia, men kollade nu för säkerhets skull. 24 månader! Så det är värt ett försök att få den fixad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0