med insidan på utsidan och väntar tills någon skjuter en

Inleder livet som arbetslös med Anton Kristiansson och Songpop.
Åtta veckor har bara flugit förbi. Hoppas att jag är tillbaka snart, A-tjänst väntar på måndag och sedan får vi se. Får hoppas på det bästa också; denna gruppen jag varit i senaste tre veckorna eller natten.

Hoppas även på att bli antagen som au pair snart också. Nu vill jag iväg. Just nu vill jag inte ens vänta till vintern med det, vill skippa fabriksjobbet och bara dra.
Får se om det blir någon ordning på tankarna med en utgång imorgon.

Finns inget vettigt att säga nu för tiden, därför det är så jävla tyst här. Har som sagt bara varit jobb, någon liten fest då och då och massa kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0