och vid din kind fladdrar imman som en dröm

Oh jisses. Imorgon är kanske min nästsista jobbvecka över... Imorgon är det utbildning och sedan personalfest på kvällen. Ser verkligen fram emot det.
På lördag är det minisim med Neo också, sedan ska jag sova innan jag ska åka till Tess på kvällen. Myyyys.

Har inte hänt mycket senaste tiden. Jobbade härom helgen, förra helgen var det Bongo med fina vänner på fredagen, julbord på lördagen och lite städning av rummet på söndagen. Kom inte speciellt långt, men ska försöka göra klart på söndag.
Någon dag i förra veckan var jag barnvakt till Neo också. Vi byggde en tågbana, tittade på "to haaj", åt mackor, stirrade upp varandra till max och lekte barnvänliga hopp- och springlekar i soffan. I slutet fick jag massor av kramar och pussar också :)
I onsdags förra veckan var Kim här ett par timmar, och igår medan jag jobbade åkte han hem hit och hämtade mig när jag slutade så var bara att slänga i sig lite mat, duscha snabbt och sådant innan jag kröp ner i sängen bredvid mannen min. Åh, känns som det var flera år sedan jag sov bredvid honom!

Idag jobbade jag till 21 bara, kom hem och färgade håret och har ätit en stor skotsk frukost framför dokumentären om Hitlers kvinnor.
Nu blir det dock en cigarett och sedan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0