pannan mot baren, nu spränger vi taket

Summering av 2012? Givetvis.

  • Hade en fin period när jag kände mig nykär igen och som en hemmafru. Fuck that.
  • Tittat igenom alla säsonger Buffy. Som bieffekt var jag en period ganska säker på att "the slayer" fanns..
  • Bråkat mer än någonsin, skrikit mer än någonsin och gråtit mer än någonsin. Har heller aldrig använt frasen "dra åt helvete" så mycket som i år.
  • Jag tog studenten efter flera år av ångest och sammanbrott inför prov och allt.
  • Slapp arbetslösheten och gick i familjens fotspår i sann industrianda.
  • Jag gick balen och var lycklig.
  • Ulf Lundell kom fram och gav mig sitt munspel.
  • Stod även bredvid honom på scen.
  • Träffade Bingo Rimér på Centrum och hamnade även på efterfest med honom.
  • Jag blev moster för andra gången till finaste Amiin (Alvin).
  • Familje-tatueringen hamnade på mina revben också. Oh, the pain.
  • Druckit mer vin är någonsin tidigare i år.
  • Gått +-0 på vännerfronten; förlorat någon, fått tillbaka någon.
  • Gråtit till 500 days of Summer en miljon gånger skulle jag gissa på.
  • Var i finaste London och Edinburgh med min fruga.
  • Såg Maskinen i Göteborg med Tess.
  • Uppdaterade min gamla telefon till något mer modernt.
  • Förlorade min dator i ett halvår. Den har dock återuppstått.
  • Drack för mycket Red Bull i ett halvår och har nu varit utan Red Bull i drygt två veckor.
  • Köpt alldeles för mycket kläder och alldeles för många dyra nagellack i år.
  • Haft några spontana tripper till olika destinationer med Tess.
  • Första halvåret tillbringade jag väldigt mycket tid i Hok och myste.
  • Hade en smått galen tjejkväll här hemma med kinesmat, bastande och vin.
  • Varit med om väldigt många urspårade utgångar med mina vänner.
  • Var även på en hemmafest i London där nästan alla var gay.
  • Börjat måla upp hur mina framtida hem ska se ut (först lägenhet och sedan en stooor villa någonstans).
  • Gråtit till Ronja Rövardotter, P4's julkalender och Svenska Hjältar. Även lite grann när Neo lämnade tutten till tomten.
 
Nu kommer jag inte på mycket mer. Men vilken helvetes år det har varit. Nu kan jag inte annat än säga "fuck off" till 2012 och hoppas att 2013 blir jävligt mycket bättre.
Satsar på att få ha kvar mitt jobb så länge som möjligt.
Satsar på en bartenderutbildning och en flytt till ett annat land.
Satsar på att bli fri från allting som gör mig illa och att jag äntligen får lugn och ro i mitt huvud.
Nu jävlar ska allting bli bra!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vill av nån anledning ropa HURRAA, så jag gör väl det. HURRAAA! Och Fuck you 2012 även om du gav mig en älskad liten unge.

2012-12-31 @ 01:29:47
URL: http://karrom.blogg.se
Postat av: Fru <3

Fru! Du är bäst osv. Jag håller med dig om att 2012 kan dra åt helvete! Så awesome.
Let's try to be happy, shiny people next year.
& bara för att året lider mot sitt slut kan jag vara lite gay; Älskar dig min finaste fruga! <3

2012-12-31 @ 01:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0