den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet

Var hemma från skolan idag också. Inte sovit en blund på hela natten typ.
Pallrade mig upp vid 10 ungefär, vid 12 satte jag mig och skrev av powerpoints i historia för fulla muggar.
Framåt 19 kom Kim hit helt oanmält. Sprang ut i tofflor och kramade och pussa på honom, som jag har saknat honom! Fick fina presenter; en bukett rosor, en Merci, två cigarettpaket och klistermärken med hästar på, haha.
Han hade precis gjort sitt jobb och luftat mitt element så mitt rum kan bli varmt någon jäkla gång också. Ibland gör han lite nytta trots allt, höhö.

Nu ska jag krypa ner i sängen, titta på Die Hard 4.0 och invänta min man så jag kan mysa maaaassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0