det måste vara på liv och död

Har en ny bokhylla liggandes på mitt golv, ouppackad.
Tavlan står fortfarande på golvet och jag planerade hela fredagen att jag skulle hänga upp den.
Klippte förresten av håret i fredags också. Nu är det ganska mycket kortare. Min plattång jag behöver mer än någonsin nu för tiden glömde jag kvar hos Kim idag också.
Spenderade tid med min karl sedan i söndags till idag.
Har kelat med de nya små varelserna vi har här hemma, Esther och Matilda, två små marsvin. Varav Matilda kissade på mig och sedan på mamma.
Har även introducerat två nya nagellack till samlingen, H&M's Chicaboomboom och Wanna peperoni. Nackdelen är att jag måste möblera om bland alla min lack - igen.
Ingen skola varken imorgon eller på torsdag. Hela onsdagens lektion är inställd, på torsdag är det syodag som är onödig för mig som inte ska plugga vidare.
Imorgon rymmer jag till Hok och spenderar en natt med min fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0