du borde leva livet, men du söker nånting annat, idiot!

Hade en trevlig timme ute på Herrgården i fredags med Julle och AnnyPanny, sedan var jag och Julle hos Ple en timme eller något och lyssnade på all möjlig musik, rökte, spelade kort och pratade med folk innan vi gick hem och sov.

Igår kom mamma och Anna och hämtade mig hos Julle, körde upp till stan, fikade hos Annas mamma innan det blev att handla tyg i världens mysigaste tygaffär med så härlig personal. Åt mat i stan sen innan det blev en till kopp kaffe och sedan begav vi oss hemåt.
Framåt kvällen blev det impulsfest hos Rickard som sedan råkade flyttas till hans granne. Till sist blev det en fin utgång på det också med O'learys och Centrum. Hur mycket tokigheter som helst! Jag råkade spilla ut en hel drink, för första gången tappa ett glas och bli så förvånad att jag bara stod där med sugröret i handen och stirrade från allt glassplitter på golvet till Tess som bara sa "åh nej" och sedan drog med mig in på toaletten, haha!
Det var i alla fall en helt awesome utgång, trots att jag och Julle missade bussen hem och stackars Tobbe fick köra ända upp till stan för att hämta oss.
Kröp i alla fall ner i min säng med bh och linnena på för att jag inte orkade byta om, och tittade på Buffy tills jag somnade.

Idag är jag bakis som tusan, och födelsedagsfirande för mig och mamma står på schemat också.
Måste duscha på grund av det... Jag orkar inte. Tror jag tittar på ett avsnitt Buffy innan jag gör något jag inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0