jag dansar men jag känner ingenting alls

Trots födelsedag har det varit en skitdålig vecka. Knappt sovit, varit i skolan två dagar sammanlagt, inte haft ork att plugga någonting och bara... Existerat dagarna i ända.
Sedan i onsdags har typ ingenting hänt. Var i skolan för första gången denna veckan då och gjorde det jag skulle innan jag åkte hem.
Igår försov jag mig så pass mycket att jag missade mina två lektioner jag hade igår eftersom sista var frivillig. Framåt kvällen drog jag mig in mot Värnamo, åt mat och tittade sedan på när Kim och Victor boxades. Åkte hem till Kim, bytte lakan och kröp ner i en nybäddad soffa med min man och somnade efter typ två minuter.
Idag var jag i skolan två timmar innan jag började, spelade och pluggade lite medan jag satt med på multimedian, tittade på bebisbilder och blev tokförtjust i klassföreståndarens lille bebis.

Karro, Johan och Neo kom hit och gav mig försenad födelsedagspresent - min älskade snugrug! Den kommer säkert få ersätta täcket i natt, haha!
Vi drack kaffe, målade naglarna, lyssnade på Babblarna en miljon gånger kändes det som, jag var helt mosig i huvudet till slut. Kan nog ha berott på den dåliga luften också...
Bytte blöja på Neo för första gången också. Det är sannerligen ungen som sammarbetar tills blöjan är av, sen går det inte längre, haha, speciellt när det är en blöja där han måste ligga ner. Innan han kom på det var det inget gnäll. Men det gick snabbt till slut och han gick ut från toaletten och fortsatte lyssna på Babblarna för fullt.
Sedan blev det mat och Skavlan medan jag spelade Sims innan mitt rum ropade lite på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0