jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara, baby

Opsi, det här var inte så bra kanske...
Blev en tripp till stan förra lördagen för att fira Sture som fyllde år nu i veckan. Åt god mat, förfestade ute i gästis, drog till Centan och dansade lite grann innan det blev hem till Sture och några timmars sömn ute i gästis.
Spenderade söndagen i Hok med kebabrulle, jordnötsringar, choklad, breadsticks och Nutella och bara chillade galet till en miljon filmer kändes det som.
Måndagen spenderades också i Hok i och med att alla mina lektioner var inställda. Åkte till Kim på kvällen.
Sedan flöt veckan på med skola, lite yoga, fikade och gick på stan med Låväh i tisdags, försov mig i torsdags så stannade hemma och pluggade hela dagen istället och sådant där.
I fredags gjorde jag kycklingrullader och nudlar och sedan en kladdkaka och tittade på Big Brother hela kvällen. Gött liv.
Igår bjöds det på planka i huset innan det blev Gladiatorerna.
Idag åkte jag med mamma och Peter till IKEA. Köpte en ny bokhhylla och ett underlägg till min laptop som ska förvaras hemma hos Kim.

Tre dagar till av den där listan, får la komma upp imorgon för jag ska spela Sims nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0