det kallas tvivel, det där som stör. det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör

Händelselös helg. Mannen var här i lördags, åkte i söndags, that's it typ. Låg och kämpade lite för att behålla min livslust i söndags också när jag helt utan anledning eller förkylning eller något annat knäpp låg i högst 38.9 graders feber.
Med andra ord blev det ingen skola igår, även om jag inte hade någon feber på hela dagen. Och inte idag heller, var inte alls på topp på morgonen så tänkte snart bygga upp ett berg av kuddar i min säng och slänga mig där och plugga naturkunskap för glatta livet.

Och två dagar hemma från skolan har tagit ut sin rätt, sover inte på nätterna och vaknar framåt 13.
Känns lite som gamla tider; sängen var min bästa vän och jag spenderade hela skoldagar där, med alldeles för lite plugg och alldeles för mycket tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0