hälsa till satan "vi hörs!"

Har inte hänt något speciellt alls de senaste dagarna. Förutom att jag använt tredje kärleken nu; Fly. Och även beställt hem Metallic 4 Life idag, som jag får i födelsedagspresent av min finaste man ♥.
Betalade räkningar som satan idag, planerade ekonomi för fulla muggar och hade mig. Har även hittat flera olika alternativ till studentklänning (hade flera gallringar för att minska antalet från drygt 10 stycken till knappt 9 stycken), OCH halsband, armband, ring/ringar (vet inte vilket ännu), väska, lösögonfransar och massa annat till balen. Nästa lördag åker jag och köper förhoppningsvis tyg till klänningen, mhm.
Måste börja bestämma mig lite grann för Kims utstyrsel också...

Imorgon blir det förhoppningsvis matlagning och mys med min man för att typ fira lite att vi har 20 månader. Hänger på om jag ska jobba eller inte, och i så fall hur länge...
Lördag blir bara att ta det lugnt och plugga. Skulle egentligen ut, men det bara trasslade till sig så hoppar över det.

Där är min kommande älskling som hamnar på ICA nästa vecka! I looove it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0