här ligger ångest och prylar i drivor

Försov mig idag också. Under ungefär två månader har jag försovit mig så jag kommit sent till någonting en gång. Fram tills nu när skolan började vill säga, ähä.
I alla fall, jag tyckte igår att det var en jättebra idé att ha Kapten Röd som alarmsignal idag. Det var det, jag vaknade och allting. Tills jag råkade stänga av alarmet i sömnen och försov mig. Poängen är i alla fall att på grund av att jag hade Kapten Röd som alarmsignal så drömde jag att jag hade en dektetivbyrå med honom. Och han grät. Lagom manligt...

Skolan gick i alla fall bra, har ju som sagt bara en lektion på fredagar nu för tiden, så jäkla gött. Och jag har inte insett förrän idag hur mycket jag saknat religionen (med vissa undantag) också!
Jobbet gick bra, larmade och städade på som vanligt. Skitbra. Precis när vi stängde klockan 19 small det till i huvudet och jag fick ont i huvudet. När jag hade kommit till resecentrum för att vänta på tåget blev det värre, så köpte en latte och chokladboll för att jag tänkte att det skulle hjälpa.
Vilket det inte gjorde så när jag kom hem hade jag migrän och mådde illa. Tänkte att Buffy och systers hemmagjorda sushi skulle hjälpa, vilket det inte gjorde. Mådde nästan bättre på fastande mage än jag gör nu, doh.

Ska lägga mig och fortsätta titta på Buffy nu. Imorgon har jag planerat att plugga och sedan kommer min karl hit efter att han jagat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0