I've had you so many times but somehow I want more

Har myst hemma hos Kim de senaste dagarna.
Igår skulle jag egentligen åkt hem, och vi åt på Max innan vi var hos Kims mor en sväng, sedan körde han hem mig, vi gick in för att han skulle få tillbaka en matlåda jag haft i ungefär en månad och sedan packade jag om lite och så var vi åter på väg till skogen.
Mamma berättade att vi möjligtvis har besök av pedofiler i samhället. Känns tryggt...

Har i alla fall legat isolerad i skogen, rädd för att de ska ringa från jobbet och be mig jobba så jag måste springa ner till Klevshult för att hinna med första bästa tåg efter en snabbdusch och sådant. De har dock inte ringt så det har varit lugnt.
Och imorgon är tågen inställda så jag hade inte kunnat ta mig till jobbet även om jag sovit hemma. Nu börjar till och med jag tröttna på klass 2-varningar och snökaos hit och dit. Vad är det än så länge, fyra stormar, kommande Emil inräknat? A little bit too much for me. Speciellt när allt jag lever på här i skogen är just elektricitet och internet. Tänk om allt dör under natten? Eller om jag får akut hemlängtan imorgon och vill ta mig hem och tågen inte går framåt kvällen, även om de säger än så länge att de ska gå?
Jag får väl helt enkelt leva med det... Doh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0