jag letar desperat med stetoskopet efter orytmiska slag på din nivå

Oh, vilken mat det var i söndags. Entrecôte, sötpotatispuré och rödvinssås, och cheesecake till efterrätt. Jag, Julle och Tizzy spelade spel efteråt och sedan var det sängen.
Igår var Julle och jag i Vaggeryd hos hennes kusin, åt ännu mer god mat och var barnvakt till Julles kusinbarn. Vilken härlig unge, så jäkla söt! Avslutade kvällen där med att åka ut till stallet och klappa hästarna. Märkte idag att Julles kusin också fick mina fingervantar av misstag, jag hade lagt dem i byxorna jag lånade...
Tittade på Dracula hemma hos Julle, sedan blev det pizza och mer film. Anton kom förbi någon timme på kvällen och vi pratade och rökte ett par cigaretter.
Idag gjorde vi så jäkla god frukost också. Julle gjorde pannkakor och friterade kycklingvingar, och jag stekte ägg för första gången i mitt liv typ. De blev typ gummi i konsistensen så jag lyckades inte alls...
Åkte hem på eftermiddagen, tittade lite på TV och sedan tänkte jag att det är väl lika bra att sätta igång med yogan igen, har legat på latsidan med det lite drygt en vecka. Det hela blev 35 minuter yoga och sedan 50 minuter pilates.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Buffy och sova så skönt i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0