jag letar fel hos dig med förstoringsglas och kam, sen ger du igen på mig

Var vaken alldeles för länge i natt och sov alldeles för länge idag.
Började dagen med Redbull istället för kaffe och en cigarett, en film med Felicia och målade om naglarna på både mig och henne.
Nu har jag precis duschat och lyssnar på Ludwig Bell på högsta volym och njuter av att jag om två timmar sitter på tåget till min kvinna för att mysa och äta god mat.

Drömde sådana jättekonstiga drömmar i natt. Bl.a. att momo&mofa var här och jag och Kim satte oss på altantrappan och rökte. Det lustiga var att momo&mofa blev glada över att jag rökte.
Sedan skulle jag och Kim åka till Thailand med en bloggare jag följer nästintill slaviskt och dennes pojkvän. Resan var dock att man klev in i en torktumlare, ställde in ett program och sedan var man där man ville.

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning för en natt i Hokalandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0