kärlek som blev såld, vi föll för neonljusens ultravåld

Stop motion-filmmaking hela dagen lång på foto. Alla bilder är fixade, nu gäller det bara att få till resten bra...
Har knappt sovit någonting i natt, känns som det kommer bli likadant ikväll. Har precis tagit 35 minuter till yoga, och jag blev lite nyfiken på om yoga verkligen är så bra som jag fått för mig och hittade denna artikeln och blev faktiskt lite förvånad; det är tydligen bättre än jag trodde!
Så nu ska jag aldrig mer ha dåligt samvete för att jag "bara" gör yoga. Tack och hej med det.

Ooooch, big news för mig idag; mina OPI-nagellack ur Nicki Minaj-kollektionen jag beställde häromdagen hamnade på ICA idag. Lycklig brud eller? Så jag satt och målade på Pink Friday för glatta livet här innan, har helt fått dille på det bubbelgumsrosa lacket ♥.
Beställde även Fly och Save me, blev dock grymt ledsen när det sistnämnda inte alls var som jag trodde... Det var egentligen bara ett genomskinligt lack med massor av silvrigt och grönt glitter i (jag trodde det skulle vara mer "regnbågigt" och med en basfärg i), men damn vad snyggt det kommer med svart under!

Nu ska jag röka en sista cigg, imorgon är det lång dag i skolan, sedan hämta ut mitt pass och sen hem och byta lakan, dammsuga och kanske ge mig på 50-minutersyogan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0