mm, what you say? mm, that you only meant well?

Jisses vad dagarna har gått!
Hade i alla fall en fet utgång i fredags med Julle och Sture. Bongo i några timmar, ett varv inne på Sliver/Harrys innan vi gick till Centrum istället och stannade där resten av kvällen. Kom dock knappt in på Centrum först för att det var lite smuts på fotot i mitt pass så drog fram mitt utgångna leg och sedan kom jag in. Dummer, det var ju bara lite smuts!
Julle och jag åkte hem till Hok med någon hon kände, jag däckade i bilen som vanligt efter att jag druckit. Ramlade ihop av skratt innanför dörren sen, minns knappt vad vi skrattade åt dock...

Lördagen spenderade vi med pizza, massor av film och drev om Kevin Bacon konstant genom X-men: First Class. Det har fortsatt sedan det, haha.
Kim kom och hämtade mig framåt nattetid, åkte hem till honom och sov.

Vaknade med början till en fet förkylning på söndagen. Kim åkte ut och jagade och jag sov i soffan nästan hela dagen. Åkte hem på kvällen och tittade på Wallander.

Tänkte att jag skulle sköta varje lektion denna veckan, men idag spenderade jag hela historian vid textilen med Hanna och ritade mönster till min balklänning. Herregud, tog ungefär två timmar att hitta rätt mönster, rita och klippa ut! Men jävligt värt det, och väldigt mycket bättre än att sitta och lyssna på massa crap om Gustav Vasa.

Nu ska jag hänga upp min halsduk jag slängde i tvätten innan, göra jag naturkunskap och sedan köra 50 minuter yoga.

Bilder på två av mina tre kärlekar jag fick hem förra veckan; Pink Friday och Save Me.
Det nedre är målat över ett svart lack, sedan kom det på ännu ett lager glitter och sedan ett genomskinligt. Allt för att få det så bra som möjligt, men tog ingen bild när det var helt klart...
Det går ju att bortse från hur mycket jag målar utanför också när jag är trött och vill sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0