see how my hands shake, I was raised on it like a drug

Det var en bra dag i stan. Satt på Jensen's mestadels av tiden dock, utan att vi märkte det... Så det blev en racershopping uppe på A6 sen. Två nagellack, en eyeliner och ett hårspray fick följa med mig hem.

Hämtade ut mina kläder innan jag åkte till stan också, mhm, I'm in love. Den långa blusen i chiffong är min nya förälskelse och jag hade svårt att ta av mig den nu när jag skulle byta till sovtröjan...
Börjar dessutom undra lite om det är okej att ha två likadana tröjor men i olika färger? Jag är helt såld och den rostbruna var självklar att jag skulle ha (dessutom hade jag den på mig idag), men den svarta är ju liksom... Svart, jag och svarta kläder fungerar ju.

Anyway, rumpen värker efter flera timmars sittande hos Anna och Micke efter en timme på tåg och en timme på stationen i Värnamo, så nu ska jag titta på Buffy, invänta avsnittet där Spike dyker upp och sedan sova.
Funderar på att storstäda imorgon. Verkligen röja, så jag får in alla böcker i bokhyllan någon gång.
Kanske tvinga upp mor och Peter till IKEA på söndag? Tycker jag låter bra, så kan jag köpa ny bokhylla!

Kommentarer
Postat av: K

Det är absolut okej med samma plagg i olika färg! Haha!

Man ska passa på när man har chansen för är det ett plagg man älskar riktigt mycket och när man sen vill ha fler, ja då är de slut. Det fina i kråksången med olika färg är ju just att det är nästan olika plagg. Värre om man köper fem tröjor i samma färg, då märks det ju inte att man har bytt trots att man har det :p

2012-01-07 @ 08:54:47
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

ja, jag kom också fram till att jag faktiskt skulle få ha kvar den svarta sen också :)

det är som du säger! då är det bättre att ha olika färger och växla mellan, speciellt om man verkligen vill ha den tröjan men den ena färgen inte precis passar, då kan man ha den andra ;D

2012-01-07 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0