there are wounds that are not meant to heal at all in venere veritas

Märkte precis hur mycket jag älskar när PappaJan skriver till mig på Facebook, jag hör hans röst exakt som den låter och hur han säger det, haha!

I alla fall, NO-nörden inom mig har varit lycklig hela eftermiddagen efter mitt betygssamtal i naturkunskap och hemmafrun inom mig började byta lakan direkt när jag kom hem. Kände mig lycklig över att min önskade karriär som hemmafru kanske kunde gå i uppfyllelse ändå, men de krossades rätt snabbt...
Nu ska jag prova morgondagens kläder för att se om det duger lika bra som i mitt huvud och sedan ska jag göra min yoga, mhm.
Sovmorgon imorgon, Hok någon timme och sedan partyh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0