"väntar du på nån eller vill du bli min?", du sa "vad svarar man på sånt?", jag sa "man svarar nog ingenting"

Försov mig igår, åkte hem till Kim efter skolan, var i skolan idag och hade nästan glömt bort hur mycket jag njuter av filosofilektionerna. Även om jag inte fattar så mycket längre.
Har även fått veta att jag har en fin sovmorgon på fredagar nu för tiden! Har dubbel naturkunskap på torsdag, lycklig brud här! Dock hade jag varit lyckligare om inte religionen verkar vara flyttad så den börjar 10.55 istället för 11.50. Jag ville ju ha sovmorgon till 8, inte 6.30.

Anyway, föll offer för en ear cuff idag. Skulle egentligen köpt örhängen med fjädrar, men det fanns inga som föll mig i smaken...
Och nagellacket på bilderna var ett av nagellacksinköpen i fredags. Jag är typ kär i det. Och ännu mer i det röda, glittriga jag köpte samtidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0