we kill the lights and put on a show. it's all a lie

Önskar jag kunde säga "härmed avsäger jag mig rätten att fira nyår som alla andra i min ålder", men jag lovar inget. Men jag önskar att jag kunde bli en sådan människa som lagar mat, sätter på någon bra film och myser hela jävla nyår istället för att vara ute och supa. Det blir ju bara kaos av hela jävla skiten ändå, att folk inte inser det.

Inledde i alla fall 2012 på soffan hemma hos Kim efter lite häng hos Edding, sedan hos någon annan kompis till Kim och till sist ett annat ställe där Kim spydde, det blev drama och vi var hemma i skogen någon gång efter 23 tror jag.
00.30 sov Kim och jag sov lite till och från fram till 3.30-4 på morgonen, då somnade jag ordentligt någon timme innan Kim väckte mig.
Har bara tittat på den ena TV-filmen efter den andra hela jäkla dagen, var inne i Skillingaryd för någon timme sedan och hämtade mina saker hos Edding. Skulle göra min yoga, men hade inte tillräckligt med plats så tänkte att jag kör dubbelt imorgon istället. Borde väl fungera?

Nu ska jag i alla fall börja göra mig i ordning för att krypa ner i Kims nybäddade säng och försöka sova lite. Sovit jättedåligt de senaste nätterna och går alltid över min "nu kan jag sova-gräns" och kommer i säng försent och somnade inte förrän någon gång runt 1-2 på natten...

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

... Eller så förblir jag ung i all evighet och dricker ALDRIG kaffe? Mhmmm! ;-)



Synd att kaffe luktar så gott bara. ^^

2012-01-03 @ 15:30:12
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0