brukar svälja dina lögner mest för att få känna något

Snabb update dåva.
Jag lever efter en vecka i Hok och allt vad det har att bjuda på.
I tisdags var vi ute på Herrgården och drack vin och myste.
Onsdagen bjöd på bakispizza och en jävla massa Wallander-filmer. Torsdagen bestod också av Wallander-filmer och hemmalagad kinesmat.
I fredags skulle vi egentligen ut och äta, men varken jag eller Julle orkade det. Det blev pizza igen och återigen film. På kvällen kom Anna förbi snabbt på en cigg och pratade lite.

Igår begav vi oss mot Liseberg. Jävligt kul med lite felkörningar och sådant där innan vi hittade fram för att spendera hela dagen med karusellåkande, Ben & Jerry's-milkshake, sockervadd och mat. När vi skulle åka hem körde vi fel igen och hamnade på en gång- och cykelväg.. Hur det nu skedde, haha. Kom hem mitt i natten typ och fick tillbringa en stund till att leta efter min laddare till datorn som jag råkade lägga under en kudde.

Idag var vi ute i Grimsås och hämtade hem fina Alice. Så ännu en yorkshireterrier har flyttat hem till oss nu.
Sedan har min dag bara gått åt att maila sex familjer om att jag vill vara au pair hos dem. Sökte även tio jobb, har två andra jag ska söka till helgen har jag tänkt.

Nu ska jag sova så jag är redo för att återigen kämpa imorgon när jag börjar jobba igen efter en veckas ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0