en kedjereaktion av att behandlas som skit

Har haft det lugnt och sådant på jobbet hela veckan och idag bröt helvetet ut. Fy fan alltså! Knäckte fyra naglar också...
Har gått och lagt mig mellan klockan 19-20 hela veckan, förutom igår. Blir nog samma visa idag också... Har känts lite deppigt att ens 7-åriga styvsyster varit uppe längre än en själv.

Well, London blir mer och mer planerat och närmar sig. På måndag är det en månad kvar till planerad avresa. Åh, vad jag längtar! Tack vare att syster med familj åker till Italien nu fick jag även veta att det finns EU-kort här i livet och sådant är också på väg hem.
Något som inte känns lika kul är att efter nästa vecka jobbar jag bara tre veckor till, sedan är det slut mellan fabriken och mig och jag är arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0