I order one bottle, then I fuck one model, then I order more bottles, now I got more models

Det blev inte alls tidigt i fredags. Stod för maten här hemma och gjorde sparris- och bladspenatrisotto med kött och gremolata. Gick upp till Anna senare för sällskap, öl, chips, kex och ost och sådant. Kanonbra kväll.

Igår firade vi momo och sedan åkte jag till Bredaryd för att titta på massa filmer och somna ordentligt vid 6.30 på morgonen och sova till 15.30 idag för att sedan fortsätta filmtittandet.

Nu har jag precis beställt hem nya nagellack. Blev väldigt färgglatt med ett jättegult och ett väldigt blått lack från HOT, och två neoner från China Glaze. Och ett grönglittrigt China Glaze. Synd bara att jag inte är hemma i veckan när jag får hem paketet...
Nu ska jag laga mat och titta på Grey's, imorgon ska jag tvätta och städa och på tisdag åker jag till min fina fru. Som inte kommer vara tonåring då längre, för det är bara drygt en timme kvar till hon fyller 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0