när det är vår och fest och man har tappat kollen

Blev inget städande innan jag begav mig mot Skillingaryd igår. Men det var väldans trevligt! Satt hos Emma och drack med henne och Timmy, Bulle kom senare och annat folk var förbi emellanåt också. Timmy och jag gick därifrån vid 3-tiden och många timmar spenderades med lekparkshäng, skogspromenad och att vi välte fotbollsmål och la oss i nätet, fortsatte dricka och pratade.
Väl hemma hos Timmy satt vi uppe med Anna en stund och pratade, åt pizza, rökte och tittade på Vänner innan vi gick och la oss vid klockan 9 eller något på morgonen. Lagom trött då alltså.

Idag har varit ganska händelselös. Tittade på Into the wild, åt pommestallrik, pratade massor och så. Blev även lite planerat inför en London-resa till hösten också. Fiiint!

Nu ska jag ut och röka och sedan ska jag gå och lägga mig. Fortfarande bakis och jävligt seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0