och jag grät mig till sömns efter alla dar

Blev väckt för ungefär en timme sedan. Sovit 11 timmar i natt. Fy fan...
Var dock välbehövligt efter kaosdagen igår. Tog fem timmar vi ens kunde göra något, varav det vi gjorde tog en timme. Var dessutom någon stjärna som hade vänt på artikelnumrena för artiklarna som låg i samma pall, så det fick fixas också. Sedan la maskinen av när vi bytte in för att köra något annat. Jävla skitdag. Slutade med att vi packade service kit istället.

Lagom trött och med huvudvärken from hell satte jag mig i soffan ganska länge efter att jag kommit hem. Somnade runt 1.30 tror jag och vaknade av att mamma ringa 12.30 och väckte mig.
Idag ska jag städa huset snabbt, gå ner till ICA och hämta ut paket och ikväll beger jag mig iväg någonstans i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0