en prostituerad soluppgång där jag blickar ut. jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig

Har på något sätt lyckats hitta tillbaka till Daniel Adams-Ray nu mitt i natten. Efter ett igelkottsslagsmål i en kvart fick jag lite nog och skulle gå och lägga mig. Blev inte alls så tydligen...
Hittade nyss Daniel Adams-Ray's Gryningspyromanen live från P&L. Åååh...

Var barnvakt till Neoplutt idag. Vi var på lekparken, gungade, klättrade och åkte rutschkana, tittade på postbilen och massa andra bilar. Sedan gick vi hem och tittade på Pippi och hälsade på hos Babblarna.
Karro kom hit sen för att hämta Neo och stannade en liten stund.
Hämtade ut H&M-paket när de hade åkt hem. Har beslutsångest mellan två bikinisar, Rolling Stones-linnet var för stort och byxorna jag beställt för små. Inväntar med spänning mitt paket från Gina Tricot, som antaligen kommer imorgon (idag), för att se hur den bikinin är och det andra jag beställde, vad det nu var utöver bikini och skinnjacka...

Tror dock det blir så enkelt som att jag snart lägger mig och tittar på Top Model tills jag somnar innan jag ska upp och hoppa för att åka till Värnamo med studentklänningen igen.
Längtar till onsdag, åka till finaste staden Göteborg och bara vara... Och nu är jag alldeles för taggad på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0