för om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti

Hej, hallå.
Hade totalt glömt bort att jag hade en blogg...
Så snabb update!

Student, kalasbra. Champangefrukost, ingen röst, visselpipa, flak, fika, förfest, krogen, sova.
Studentfirande, kanoners. Trött, exotisk planka, sova, efterrätt.

Började jobba i måndags. Går skitbra, hamnade nog i den bästa gruppen på hela fabriken känns det som. Eftermiddagsskiftet är lagom gött. Imorgon kvar, sen är första jobbveckan slut och då är det bara tre veckor kvar tills jag får ledig en vecka.

Nu ska jag sova som en gris som jag gjort sedan i måndagsnatt! Helt galet hur trött man kan bli av att stå och vänta på dämpare halva dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0