if you can't handle my worst, you ain't getting my best

Nu hoppas jag. Så sjukt jävla mycket hoppas jag.
ÅÅÅÅÅH!

Skitdag på jobbet de första timmarna, allt var kaos. Nattskiftet hade packat en halv pall i fel pall så fick packa om, dämparna tog slut till en maskin så vi stod tre stycken vid en och samma maskin för att ha något att göra... Vid 12-tiden fick vi in metallerna till en annan maskin som vi körde fullt på i två timmar.
Jag har knappt sovit i natt, mitt underhåll kom inte idag och ah... Jävla skit. Enda bra idag var pizzabullarna mamma hade gjort igår och att det låg tre Red Bull på min säng när jag kom hem.

Vill inte riktigt vara med denna veckan. Inte alls. Pissväder när man går till jobbet, pissväder när man jobbar, pissväder när man går hem, pissväder när man är hemma.
Och till råga på allt är bara idiotiskt jävla korkat och jag orkar inte vara envis längre. Jag ger ta mig fan upp.

Ska nog söka lite jobb långt bort så jag mår lite bättre sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0