jag får göra vad jag vill, jag är inte bara din

Inga fotouppgifter gjorda i helgen. Satt och tittade ikapp BB istället.
Igår hade jag mitt första totala breakdown över att jag aldrig gör någonting längre, bara sitter hemma, längtar efter ett glas vin på fina Bongo och tåg- eller bussresor iväg någonstans med bra musik i öronen och en bra bok uppslagen i knät... ÅÅÅÅH!
Sökte förresten jobb igår också. Eller, idag egentligen, igår satt jag mest och kollade lite vad som fanns och registrerade mig på olika butikers sidor för att kunna ha mitt CV osv där.
Hittade ett finfint jobb i Göteborg. Trodde jag. Läste att man skulle börja 25 augusti, läste om och såg "tjänsten upphör 2012-08-25". Fan.
Registrerade mig även på en au pair-sida. Måste bara skriva alla sådana småsaker om mig själv och till familjer innan jag är igång där också.

Blir i alla fall Hok och min fina fruga imorgon.
Min lilla patriotiska sida skrek även idag att vi skulle äta typsik midsommarmat på onsdag. Så blir det också. Mamma ska även bara en tårta för att det är nationaldagen.

Inga lektioner på hela veckan typ.
Veckan efter det är det Göteborg en dag.
Sedan studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0