jag vill ha dig här på riktigt i natt

Det är lite underligt det där att de åtta timmarna på jobbet kändes längre än de timmarna idag... Körde i och för sig robot nästan hela dagen idag. Hade varit kul att ha en stegräknare för att se hur mycket man sprang runt hela roboten för att fylla på magasinen och fixa fel hit och dit och packa.
Men hela veckan har gått någorlunda bra i alla fall. Sovit skitdåligt och jättelite, drömt konstiga drömmar och sådant. Men nu väntar en efterlängtad eftermiddagsvecka, och nu är det bara två veckor kvar tills jag får min "semester"!
Är dessutom själv hemma hela veckan som kommer nu, så jävla gött! Även om jag nästintill är ensam hemma under de veckorna, men ändå.

Har sökt jobb i Solna och Uppsala nu i veckan med. Upptäckte häromdagen att jag tydligen sökt ett jobb i Kalmar också. Har inget minne av det dock...
Såg Limitless för första gången nu i veckan också. Förstår inte varför jag inte lyssnat på andra och sett den tidigare...

Nä, nu ska jag sova! Ta igen all sömn under veckan och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0