kan inte nån ta med mig ut ikväll? jag vill ut ikväll

Stundentlistan på Spotify spelas högt för att få mig själv på bättre humör. Precis ätit, pratat med mamma om alla på jobbet, duschat och halvt klätt på mig. Hostar som en jävla gnu gör jag också.

Känns inte alls som det är en vecka sedan man tog studenten. Känns mer som flera år. Speciellt med tanke på hur långsamt dagarna gått och hur de flyter samman; vakna, göra mat, jobba, hem, äta, sova hela veckan.
Ser dock inte fram emot nästa vecka med förmiddagsskift... Fast kan nog börja med yoga igen då, vilket känns bra. Mitt sockerberoende tar över mig om dagarna och kvartrasterna går till att trycka i sig kakor och röka ungefär...

Ikväll väntar dock Hok med grillning och trevligt sällskap! Måste bara hinna klart allting också och absolut inte glömma mitt kött och fetaosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0