när jag tände av kände jag hur nåt brast inom mig

Alldeles för lite sömn hela veckan, men jag lyckades göra hela årets historiaarbeten på fem dagar. Och ett hemmaprov i mediekommunikation. I helgen ska jag försöka göra hela årets fotouppgifter.
Har lyssnat på Maskinen hela dagen och läst hur mycket som helst i Inte som andra döttrar.

Idag är det två veckor kvar till studenten.
Om två veckor och tre dagar står jag inne i en sunkig fabrik och inleder sommarens arbete med endast en veckas semester. Helt sick...
Kanske är dags också att börja söka något ordentligt jobb att gå till framåt hösten? Ska dock jävlar i mig ha en weekend i någon fin stad i augusti också. Måste bara ha någon att åka med...

Nu ska jag dock spela Sims! Jag har längtat efter det hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0