varför ska vi gå ut?

Satans vecka det har varit. Berg- och dalbana rätt igenom. Vänt på dygnet totalt; somnar någon gång mellan klockan 4-6 på morgonen och sover till 14-tiden. Fuck. Och jag ska upp 4.30 på onsdag?

Hok var som vanligt bra. Med ett inslag av LCHF, motion, kaffe och cigaretter i mängder. Träffade Anna och Ple också. Allt var bra.

Har misstänkt att det är något med sommaren; Bring Me The Horizon har börjat spelas högt och ofta nu för tiden. Och Top Model tittas på hela tiden.
Har dessutom fått för mig att jag kanske kan bota min otroligt omänskliga trötthet genom att köra på LCHF några dagar i veckan ett tag framöver. Och dra ner på kakätandet som blivit ganska mycket det senaste.

Svär varenda dag över att jag inte fått se Mötley Crüe eller kommer få se Manson nästa helg...
Jävligt mycket annat kan också bidra till att jag svär över allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0