and besides you're probably holding hands with some skinny, pretty girl

Vill inte någonting alls längre.
Känns som jag skulle kunna gräva ner mitt rum under jord och aldrig komma fram igen.
Gjorde mig själv närmare 1600 kronor fattigare förra veckan - på bara studentklänning, balklänning och väska till balen.
Slängde iväg mer pengar på räkningar och en bok från Tradera som jag vann igår också. Så nu inväntar jag den med spänning, likaså ett H&M-paket med lite nya sommarkläder som jag beställde igår.

Förra veckan var bland det bästa på väldigt länge också.
Spenderade tisdag-torsdag i Hok, med mat, Det okända i åtta timmar och himla massa skratt åt massa andra program. Anton kom förbi båda nätterna, på torsdagen blev det frukost på balkongen med ananas, kardemummaskorpor, smoothie och juice och två rostade mackor för mig också.
Åkte hem på torsdagen, sov några timmar och sedan hoppade jag upp till skolan igen. Var nere på stan snabbt efteråt också, köpte ansiktsvatten, nagellacksborttagning, ett nytt nagellack och ett läppstift som används flitigt.
Traskade hem till Sebbe också. Blev två avsnitt Erik & Macken knäcker den manliga koden, lite sömn, tjöt med hans mamma och styvbror och sedan tittade vi på Taken innan jag skulle åka hem.

Helgen blev typ bara Big Brother, en promenad ner till macken, plugg, tjöt med mamma och Anna och ett samtal med Bulle i två timmar igår.
Idag och imorgon spenderas till en jävla massa plugg, onsdag bjuder på liten utgång och torsdagen erbjuder mig två prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0