babe I'm crazy over you

Finns ingenting att säga längre. Ingenting alls.
Sover kasst, har dragit på mig en äckelförkylning, är för dum för att gå i skolan och jag bara finns och är.

Hade det i alla fall bra hos min fru. Lagade mat, tittade på massa filmer, åt pizza, träffade Anton igen och satt ute i vårnatten med cigaretter och natthumor och skrattade tills jag knappt kunde få luft.
I torsdags fotade vi lite också.
Med andra ord var det som vanligt i Hok, lika fint som alltid.

Igår blev det ingen skola och ingen fika med Tess. Försökte kurera min förkylning och mig själv med en jäkla massa Buffy, nässpray, näsdukar, täcket, mentolcigaretter och te med honung. Det enda det botade var min onda hals.

Började städa idag, men slutade rätt snabbt. Försökte plugga istället men bröt ihop totalt.
Ingenting fungerar och jag är för lat för att skicka iväg ett sms eller gå ut och gå. Istället sitter jag med musik på hög volym och stirrar rakt ut i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0