laughin till we think we'll die, barefoot on a summer night

Ingenting händer typ. P3 halva dagarna, upptäckt Alice B, lämnar sakta men säkert min förkylning bakom mig och kan åter andas genom näsan, planerar plugg som aldrig blir av osv.
Precis som i vanlig och ointressant ordning.

Hade dock besök av K&J och Neo igår. Lekte med Neo, tände ljus åt honom och hälsa på hos Babblarna.
När han satt i mitt knä och pillade på min mobil ringde han upp Kim också, Karro ropade "hej Joakim!" (efter Felicias försök att döpa om Kim i somras har han blivit "Joakim" emellanåt) och när jag frågade Neo "vem är det du pratar med?" svarade han "baba!", som betyder Babblarna. Lyckades till och med få en puss av plutt, andra någonsin!
Det blev även sushi framåt kvällstid, nomnom.

Nu väntar vi besök av momo&mofa, moster och Miche.
Och hela huset luktar bananmuffins...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0