nej, jag vill inte gå på återträff och återträffa dig

Äh, veckorna går alldeles för fort. I torsdags var det exakt tre månader kvar till studenten. Snart är det två månader kvar till balen.

Skitvecka för övrigt. På alla sätt och vis typ. Förutom vädret i början av veckan. Och min krigaraktion på Tradera igår som var rätt rolig. Jag vann i alla fall och studentklänning är nu fixad. Om den passar vill säga.
Bara skola hela dagarna, i torsdags blev det besök hos Sebbe efter skolan också. Det var i och för sig bra, åt mackor, tittade på film och sov, låg på rygg i sängen och lyssnade på Foo Fighters och pratade om allt möjligt.
I fredags blev det plugg i flera timmar, igår tittade vi på Gladiatorerna och I love you, man här hemma.
Och idag ska vi fira Robin och Felicia så inväntar folk som kommer om en halvtimme ungefär.

Kommande vecka ska jag kolla jobb, fundera över balklänningen, plugga som fan så historiauppgiften blir klar någon gång och så jag klarar filosofiprovet jag ska göra nästa vecka. Och fixa med en annan gammal uppgift så den blir gjord någon gång.
Och givetvis göra mitt nästintill en-gång-i-veckan-besök hos min fruga och mysa i Hok!

Kommentarer
Postat av: K

Eh! Jaha! Här blev vi bjudna på kalas! NOT!

inte för att det är du som bjuder till kalas, men du fattar.

2012-03-18 @ 15:11:42
Postat av: L

tror inte ni behöver ta åt er på något sätt, det var bara massa människor från peters släkt som var här :)

2012-03-20 @ 06:25:15
URL: http://heartcry.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Är man sjuk räknas det inte, hehe. Men håller med kan vara riktigt gött att sova lääänge på helgerna :D

2012-03-20 @ 11:10:58
URL: http://gaymasen.se
Postat av: K

Nej jag tar inte åt mig egentligen, det är mest tråkigt att jag aldrig har fått träffa någon från hans familj förutom Mia. Och det tycker jag känns lite märkligt faktiskt.

Och knappt att jag fick träffa henne heller för det har ju varit slumpen de flesta gånger..

2012-03-20 @ 15:02:42
Postat av: L

jaha, du tänkte så :o

oh, well... jag vet inte, prata med mamma om det? för det är ju rätt orättvist att du inte får träffa dem osv

2012-03-20 @ 17:00:58
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0