all those fairytales are full of shit, one more fuckin' lovesong I'll be sick

Sitter fortfarande utan bilder från balen, vilket suger ganska mycket.

Har i alla fall legat i sängen nästintill hela tiden sedan sist. Badade med Felicia uppe på badet i lördags innan det var dags för Robins konfirmation. Skippade dock kyrkan denna gången och gick bara och åt smörgåstårta och efterrätt sedan. Brandlarmet gick igång för fullt någon gång också, och medan vi stod ute kom en liten unge fram och puttade mig. Eh, ja..
Någon gång på natten kom Kim. Tittade på Vänner och sov typ.
Igår var vi uppe på badet och badade med Felicia igen. När Kim hade åkt hem på kvällen var det dags att sätta sig och plugga igen. Håller fortfarande på och jag kommer inte få sova på hela veckan om jag ska hinna klart.

Måla lakanen till flaket imorgon, skriva prov, göra klart så många andra uppgifter som möjligt.
Åh, när all den här jävla skiten är över ska jag sova så jääävla mycket! Och bara leva under mitt täcke. För jag har klarat tre helvetes år.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Haha tack för roliga svar och att du tog dig tid att svara på utmaningen! Kul att läsa. :) Kram!

2012-06-01 @ 09:49:05
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0