du är vackrast här, du är vackrast var som helst

Åh, praktiken är över nu. I alla fall för min del. Nu kommande dagarna blir det att plugga satan, planera inför studenten och sådana småskitsaker inför balen.

Spenderade hela helgen hos Kims mamma. Åt, tittade på TV och umgicks typ.
Igår satt jag hemma hela dagen, pluggade lite och åt en massa mat. Tyra tappade sitt bandage och stödskena när jag skulle ut med henne också.. Hon fick bli trattwald fram till idag när hon ska ta bort stygnen.

Idag har det varit full rulle hela dagen typ. Vaknade och såg att jag hade skrivit "klart du är lousy lover om du är en groda.. :c" i Facebook-chatten i sömnen.
Var inne i Värnamo sen. Tittade på skjorta till Kim till balen, fixade med studentklänningen hos momo&mofa och även konfirmationspresent till kusinen, pratade om balen och studenten och allt sådant. Sedan kom mofa och vi gick till Lilla Krogen (som inte alls heter så längre) och åt med mamma.
Var inne hos frisören och pratade om balfrisyren och annat igen innan mamma och jag åkte hem.

Nu ska jag sätta mig och plugga igen till bra musik. Skulle hellre vilja lägga mig och sova en stund, men icke.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Det låter bra! Då har vi nog lite samma hudtyp, haha. Jag har blandhy, så jag är typ torr på vissa partier men fet i T-zonen (panna, näsa och haka). Men oftast syns det inte men är man stressad eller så någon dag ser man ut som ett stoppljus. ;-)

2012-05-19 @ 16:20:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0