folk säger hiphopen har blivit våldtagen, ändå spelas NorlieKKV långt efter tolvslaget

Världens bästa bal. Bilder dyker upp någon gång. Världens bästa Norlie & KKV dök upp också. Helt fucking amazing! Hes som satan nu efter deras spelning, och efterfesten bidrog nog en del till det också.

Balfrisyren fixades i Värnamo, åt hos momo&mofa, sminkade mig, fixade lösnaglar och målade dem, Kim var iväg och köpte skjorta, klänningen fixades och sådant och det var kaos precis innan vi skulle åka, men vi var framme i tid och sedan var det bara att ge.
Vattenblåsor på hälarna, barfotapromenader från Stora hotellet till Cigarren och senare till Sliver, dansa loss barfota där och sedan gå till Peset. Bästa Kim bar mig upp för trappan på Stora hotellet också en gång, haha!

Nä, det var världsbäst och jag kan inte klaga på någonting! Skulle vilja göra om detta flera gånger.

Så länge bjuder jag väl på Jnytt's bild på mig och Kim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0