jag står med knutna nävar framför spegeln

Egentligen har ingenting hänt sen sist. Förutom att det var ljusparty här i söndags och nu väntar jag med spänning på mina ljus. Och att jag idag, för första gången sen högstadiet kunde göra klyftpotatis - i klyftor! Har inte kunnat skära potatisen i klyftor på förra år utan bara i någon konstig påhittat form. Men nu är det slut med det.

Börjar känna mig lite lagom stressad nu med.
Jobbar övertid i helgen (har i alla fall skrivit upp mig), nästa helg är det julbord? Sedan personalfest och alkoholhäng hos Tirre, snart är det Lundell och vid den tiden är jag kanske utan jobb. Och jag står utan en plan B. Det sistnämnda är mest frustrerande. Har en svag tanke på att åka som au pair, men det kan ju tid innan jag hittar en familj. Om jag ens hittar någon.
Idé! Börja plugga? Kan ju vara något att ha som sysselsättning. Ska kolla upp det nu bara för det.
Sen ska jag sova. Imorgon (idag) blir det nog en morgonpromenad innan jobbet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0