London calling to the zombies of death

Jag hade tänkt skriva ett inlägg innan jag åkte till Storbritannien, men jag glömde bort det. Kör därför ett snabbt inlägg nu för att summera veckan lite grann.
London var mest shopping. I onsdags var vi och förfestade lite grann på Brick Lane hos B och J innan vi drog till en hemmafest där jag skulle gissa att majoriteten var gay? Världsbäst kväll var det i alla fall! Somnade på tunnelbanan hem vid 6.30 på morgonen.
Åkte till Skottland i fredags. Åt på en italiensk resturang med jättegod mat och jättegott vin.
I lördags åt vi på Witchery by the Castle. Ååh, gock som Neo hade sagt! ;) Dock lite mat för de pengarna vi betalade..
På kvällen hittade vi en pub vi hängde på hela kvällen. Träffade skottar och amerikanare som var supertrevliga. Minns knappt när jag skrattade så mycket senast. Tände jag en cigarett tog jag tre bloss innan den var slut för att jag skrattade så mycket.
Igår stannade vi på hotellet. Köpte mat från en kinaresturang runt hörnet och tog med upp på rummet och åt innan vi gick och la oss.

Nu ska jag njuta av soffan här hemma och Grey's Anatomy och vänta på att Kim kommer hit i eftermiddag. Oooh, home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0